Algemene vragen of problemen in gemeenschappelijke gedeelten van het gebouw, het beheer van parkeerpassen:
- Huismeester Rudi Nunes: 06-53519270 of 020-4161472 of huismeester@ijburgblok5.nl. Werktijden: maandag t/m vrijdag van 7.00 – 16.00 uur. Zijn kantoor vindt u direct naast de slagbomen van de parkeergarage.
Storing in de gemeenschappelijke gedeelten van het gebouw:
- Eigenaren van een appartement: de huismeester of VvE-Beheer Rijswijk: 070-3993142 of onderhoud@vve-beheer.nl.
- Huurders van een appartement: de huismeester of Meldpunten MVGM.
Storing van de lift:
- OTIS: 0800-0224752. Geef het liftnummer van uw entreehal door aan telefonist.
Storing in het toegangssysteem van de parkeergarage. Voor een (extra) parkeerplek in het publieke deel van de parkeergarage:
- Klantenservice Interparking 010 217 097. www.interparking.nl.
- U kunt een storing ook melden via de intercom bij de slagbomen.
- Tarieven en openingstijden: klik hier.
Rioolproblemen, ook in de nacht. De VvE heeft een contract met Riool.nl voor het ontstoppen van rioleringen:
- Riool.nl: 070-3993142
Meldpunt voor huurders van appartement:
Vragen over servicekosten, ledenvergaderingen etc., voor eigenaren van een appartement:
- VvE-Beheer Rijswijk, financieel callcenter: fincall@vve-beheer.nl 070-3905051 open van 10.00 uur – 15.00 uur.
- VvE- Beheer Rijswijk, Portaal VvE-beheer.
Vragen aan het bestuur van de VvE:
Storing aan de warmte-unit:
- Kijk op de website van Vattenfall.