↓
 

VvE Joris Ivensplein

IJburg blok 5 Amsterdam

Inloggen
  • Home
  • UITGELICHT
  • NIEUWE BEWONERS
  • VEELGESTELDE VRAGEN
  • Architectuur blok 5
    • Entrees wooncomplex
    • Foto’s in entreehallen
    • Ellerman/Lucas/Van Vugt
    • Arons/Gelauff
    • Koers/Zeinstra/Gelderen
    • Veelzijdigheid blok 5
  • Berichten van bestuur
  • Bestuur en structuur
    • Schematisch overzicht
    • VvE Joris Ivensplein
    • 46 Parkeerplaatsen
    • 77 Parkeerplaatsen
    • subVvE Joris Ivensplein 114
    • Hoofdsplitsing
    • VvE Parkeren
    • Reglementen
    • Privacyverklaring
  • MELDPUNTEN
    • Meldpunten MVGM
    • Huismeester
    • Contact
  • Parkeergarage
  • Onderhoud appartement
    • Intercom installatie
    • NUON warmteset
    • Rookmelders
    • Thermostaat woning
    • Vloerverwarming
    • WTW-installatie
    • Onderhoud gebouw
  • Informatie voor leden
  • Vraag/aanbod
  • Flyer bewoners
  • Registreren
  • Uitschrijven

Berichtnavigatie

← Postkasten worden tijdens de jaarwisseling afgesloten
Let op: postkasten worden afgesloten →

Problemen parkeergarage

VvE Joris Ivensplein Geplaatst op 20 december 2018 door Bestuur20 december 2018

Geruime tijd ervaren wij problemen met het in- en uitrijden van de parkeergarage. Zowel de huismeester als het bestuur doen alles wat in ons vermogen ligt om deze problemen zo snel mogelijk opgelost te krijgen.  
 
1. Eén hek van VvE 77 Parkeerplaatsen staat al enige tijd open.

De leverancier heeft problemen met het leveren van een mechanisch onderdeel. In de huidige planning wordt het hek op 9 januari 2019 gerepareerd. Tot die tijd moet het hek open staan. 

2. Parkeren op de zaterdag.
Een drukke dag voor het commerciële gedeelte. Doordat het parkeerlicht op rood staat, ontstaat een wachtrij bij de ingang van de garage. Wij hebben geconstateerd dat de parkeergarage op sommige zaterdagen niet vol is, terwijl het parkeerlicht op rood staat. Hierover hebben wij veel overleg met de beheerder om dit (terugkerende) probleem op te lossen. Het zal kunnen voorkomen dat bewoners op een drukke (zater)dag in de wachtrij moeten staan, wanneer het commerciële deel vol is.
 
3. Bij een probleem met het inrijden géén parkeerkaart trekken.
Wanneer de slagboom niet opent, vraag altijd de meldkamer om de slagboom te openen. Geef hierbij uw pasnummer door. Een dringend verzoek aan u om géén parkeerkaart te trekken, hiermee wordt het bovengenoemde probleem met de wachtrij vergroot.
 
4. Rijdt u in en uit met kenteken?
Ook altijd de parkeerpas bij de hand houden. Soms wordt door het systeem als check gevraagd de pas te gebruiken bij de slagboom of een hek.
 
5. Problemen met uw parkeerpas?
Bij problemen of vermissing van uw parkeerpas een e-mail sturen aan: abo@interparking.nl. Vermeld daarbij uw pasnummer en parkeerplaatsnummer. De huismeester heeft geen beheer over de parkeerpassen.
Print Friendly, PDF & Email
Geplaatst in Onderhoud gebouw, Openbare ruimte, Parkeren Permalink

Berichtnavigatie

← Postkasten worden tijdens de jaarwisseling afgesloten
Let op: postkasten worden afgesloten →
↑