Onderhoud en service liften wordt SKYlift
SkyLift wordt het servicebedrijf dat garant zal staan voor een goed onderhoud aan onze liften. Met ingang van 1 juni 2014 is het contract met OTIS voor het onderhoud beëindigd. SkyLift neemt per dezelfde datum de service en het onderhoud over. Met deze wijziging verwacht het bestuur dat het onderhoud en de service worden verbeterd.
Wat betekent dat voor U? Als u onverhoopt bent opgesloten in de lift, communiceert u met de spreekluisterverbinding. Deze verbinding is in elke lift aanwezig. Een monteur is bij opsluiting binnen 60 minuten aanwezig. Als de lift stil staat als gevolg van een technische storing zonder dat iemand is opgesloten komt de monteur binnen 180 minuten.
Iedereen kan een stilstaande lift melden bij het onderhoudsbedrijf van SkyLift door te bellen naar: 0345-42 55 05. Vermeldt het nummer van de lift aan de centrale. Deze nummers staan in de veelgestelde vraag: “Liften wat te doen bij storingen?”. De informatie wordt ook met stickers bij de liften aangegeven.