↓
 

VvE Joris Ivensplein

IJburg blok 5 Amsterdam

Inloggen
  • Home
  • UITGELICHT
  • NIEUWE BEWONERS
  • VEELGESTELDE VRAGEN
  • Architectuur blok 5
    • Entrees wooncomplex
    • Foto’s in entreehallen
    • Ellerman/Lucas/Van Vugt
    • Arons/Gelauff
    • Koers/Zeinstra/Gelderen
    • Veelzijdigheid blok 5
  • Berichten van bestuur
  • Bestuur en structuur
    • Schematisch overzicht
    • VvE Joris Ivensplein
    • 46 Parkeerplaatsen
    • 77 Parkeerplaatsen
    • subVvE Joris Ivensplein 114
    • Hoofdsplitsing
    • VvE Parkeren
    • Reglementen
    • Privacyverklaring
  • MELDPUNTEN
    • Meldpunten MVGM
    • Huismeester
    • Contact
  • Parkeergarage
  • Onderhoud appartement
    • Intercom installatie
    • NUON warmteset
    • Rookmelders
    • Thermostaat woning
    • Vloerverwarming
    • WTW-installatie
    • Onderhoud gebouw
  • Informatie voor leden
  • Vraag/aanbod
  • Flyer bewoners
  • Registreren
  • Uitschrijven

Berichtnavigatie

← Renovatie liften: tijdens werkzaamheden buiten gebruik
Kapotte fietsen worden uit stallingen verwijderd →

Gevraagd: nieuw bestuurslid voor de VvE

VvE Joris Ivensplein Geplaatst op 16 februari 2016 door Bestuur16 februari 2016

logo IJburg blok 5 VvE Joris Ivensplein 2

In verband met het vertrek in de jaarvergadering van 2016 van bestuurslid Rafaël Kobus is het bestuur van de VvE Joris Ivensplein op zoek naar een:     

enthousiast bestuurslid (m/v) met een zakelijke instelling en een portie gezond verstand

Rafaël is 6 jaar bestuurslid geweest; wegens andere drukke werkzaamheden heeft hij aangegeven te willen stoppen. Als bestuurslid neem je eens per twee maanden deel aan de vergadering met het bestuur. Tijdens deze vergadering worden lopende zaken besproken zoals de financiën van de VvE, het onderhoud van het complex, klachten/ opmerkingen van bewoners. Bovenal gaat het om het inzetten van jouw denkkracht bij alles wat speelt in ons woon- en winkelcomplex. Daarnaast ligt jouw bijdrage bij voorkeur op het bouwkundige vlak. Hierbij kun je denken aan het meedenken over het meerjarige onderhoudsplan, het kritisch lezen van offertes voor onderhoud. Behalve de vergaderingen vindt frequent tussentijds (voorbereidend) overleg plaats.

De bestuurder wordt door de ledenvergadering voor onbepaalde tijd benoemd. De rechten en bevoegdheden van een VvE-bestuurder staan beschreven in de geldende reglementen en de wet (o.a. wetboek 5, titel 9).
Een VvE­-bestuurder is een mede-eigenaar binnen het gebouw, die tegen een geringe vrijwilligersvergoeding samen met de overige bestuursleden namens álle eigenaren aanspreekpunt is, planmatig onderhoud helpt voorbereiden, de (financiële) middelen van de VvE beheert, (begrote) uitgaven beoordeelt en accordeert, ledenvergaderingen voorbereidt, de gezamenlijke belangen behartigt en de reglementen handhaaft.

Het bestuur van de VvE bestaat op dit moment uit: Hans Kaufman (voorzitter), Richard den Heijer (secretaris), Anton Sneep (penningmeester), Rafaël Kobus (scheidend lid) en Marloes van Dijken (aspirant lid).

Voor meer informatie en/of bij belangstelling kan je terecht op de website van de VvE Joris Ivensplein (https://www.ijburgblok5.nl) en/of een e-mail sturen naar vve@ijburgblok5.nl.

Er volgt een gesprek met twee bestuursleden waarna een periode kan volgen van aspirant-deelname aan het bestuur. De benoeming als aspirant lid vindt plaats tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering van 2016; de definitieve benoeming vindt plaats in 2017.

Print Friendly, PDF & Email
Geplaatst in Onderhoud gebouw Permalink

Berichtnavigatie

← Renovatie liften: tijdens werkzaamheden buiten gebruik
Kapotte fietsen worden uit stallingen verwijderd →
↑